to be delivered to the Global Tender Office an PM Reviewing contractual terms and conditions and tender documentation to identify specific requirements and red flags Ensuring that all documents are
to be delivered to the Global Tender Office an PM. Reviewing contractual terms and conditions and tender documentation to identify specific requirements and red flags. Ensuring that all documents are
Certificate under FAA Part 107 or equivalent is a plus, but willing to get the certificate Ability to work in office, laboratory, and field environments. Occasionally travel to testing sites Be able to relocate
skills are an advantageYou are ready to work in our Erlangen or Klaus (AT) office and enjoy travelling (up to 40 % travel). What makes us a great place to work? A unique organizational culture based on
Berufsausbildung Einen Führerschein Klasse B Sehr gute Kenntnisse im Umgang mit MS-Office DAS ERWARTET DICH BEI ALL-JOBS: ✨Gehalt nach GVP-Tarif , Schichtzulagen und individuellen Bonuszahlungen Cash fürs Chillen
im Umgang mit den gängigen MS Office-Programmen und bringen Kenntnisse in einem CRM-System mit. Sie arbeiten gerne im Team, haben eine hohe Eigenmotivation, arbeiten erfolgsorientiert und besitzen
CAD-Systemen, idealerweise SolidWorks Guter Umgang mit den gängigen MC-Office Anwendungen Du überzeugst mit technischem Verständnis und logischem Denken Eine sorgfältige, zuverlässige und selbstständige
Kenntnisse in MS Office und idealerweise Erfahrung in SAP Eine kommunikative und engagierte Teamplayer-Persönlichkeit mit hoher Kunden- und Serviceorientierung Sehr gutes Deutsch und sicheres Englisch in Wort
Idealerweise Projektmanagement-Praxis MS-Office-Routine und verhandlungssicheres Deutsch, gerne ergänzt um fortgeschrittenes Englisch Ausgeprägte Kommunikationsfähigkeit, hohe Kundenorientierung sowie
in der Konstruktion eines Anlagenbaus Eigenverantwortliches Handeln Sehr gutes räumliches Vorstellungsvermögen Technisches Verständnis Sicherer Umgang mit MS-Office, sowie den im Hause eingesetzten CAD Programme
von Office-Anwendungen Sichere Deutsch- und Englischkenntnisse Das erwartet Sie bei All-Jobs: Vergütung nach GVP-Tarif mit Branchenzuschlägen, Schichtzulagen und individuellen Einsatzzulagen Urlaubs
Führerschein der Klasse 3 bzw. B Selbstständige und effektive Arbeitsweise mit hoher Kundenorientierung Sicherer Umgang mit Microsoft Office und gute Englischkenntnisse Why work for HEIDELBERG
mit hoher Kundenorientierung Sicherer Umgang mit Microsoft Office und gute Englischkenntnisse Why work for HEIDELBERG? HEIDELBERG is a company with a lively history – for over 170 years, we have
Are you looking for a challenge? That's what we offer! Product Security Officer (m/w/d) Als Product Security Officer verbessern sie ständig die Resilienz unserer Maschinensteuerungs-Software
Office applications Our Benefits A permanent position in an industry with a secure future 2 days of mobile working per week including technical equipment Flexible working hours in the form of flexitime A
external contacts. Your tasks include the full range of modern office management You will take over the coordination and organisation of appointments and meetings. You will organise and prepare business
Werkstudent Project Management Office im Product Creation Center Ist unsere Story auch deine Story? Wenn Kinder die authentischen Figuren und Spielsets von schleich® in die Hand nehmen, eröffnen
schafft Arbeits- und Wohnwelten für Menschen. Mit ergonomischen Sitzmöbeln und innovativen Einrichtungslösungen gestaltet Dauphin die Arbeitswelt der Zukunft. Die Dauphin office interiors GmbH & Co. KG
Office applications Our Benefits A permanent position in an industry with a secure future 2 days of mobile working per week including technical equipment Flexible working hours in the form of flexitime A
nimmt große Rücksicht auf all das, was Dein Medizinstudium mit sich bringt.Wo Du wohnst, ist egal, denn wir sind deutschlandweit aktiv. Daher kannst Du problemlos im Home Office arbeiten. Gern nehmen
English Skills Knowledge of Microsoft Office Good oral and written communication skills Excellent organizational skills Workplace: Bolzano, IT If you are interested to work in a challenging
schafft Arbeits- und Wohnwelten für Menschen. Mit ergonomischen Sitzmöbeln und innovativen Einrichtungslösungen gestaltet Dauphin die Arbeitswelt der Zukunft. Die Dauphin office interiors GmbH & Co. KG
in Deutsch und Englisch Gehaltsprämie Flexible Arbeitszeiten, agiles Arbeiten und Home-Office Zuschüsse zu Öffentlichen Verkehrsmitteln, Fitness und Verpflegung Gezielte Aus- und Weiterbildung sowie
in Deutsch und Englisch Flexible Arbeitszeiten und Home-Office Zuschüsse zu Öffentlichen Verkehrsmitteln, Fitness und Verpflegung Gezielte Aus- und Weiterbildung sowie Entwicklungsmöglichkeiten Diverse
Berufserfahrung im Bereich Disposition / Materialbeschaffung, Logistics und Kundenservice/ Customer ServiceKenntnisse von Office und SAP Grundlegende DeutschkenntnisseVerhandlungssichere Englischkenntnisse
-up (technical, contractual and project) Confident dealing with international customers and suppliers Fluent knowledge of German (at least B2/C1) and English (at least B2/C1) Solid MS Office skills
with application of First-Article-Inspection (FAI), Acceptance Testing (ATR) and conformity inspection methods in production Very good knowledge of English language. Very good knowledge of all MS-Office
graduateMS Office, good command of the English language Your Benefits SCHOTT’s openness to promote your further development is just as great as our additional benefits. Ranging from active health
suitable positions and projects. Oversee daily office operations, including reception duties, correspondence, and managing office supplies Collaborate closely with HR for onboarding and offboarding processes
Good knowledge in tax processes development is a plus Good knowledge in MS-Office (especially Excel, PowerPoint); knowledge in business process modeling (e.g. BPMN software) and SAP is a plus Excellent
required (PM certification preferred) Several years of experience in wind turbine industry, preferably on electrical and control functions. Very good MS office skills (including MS Project Server) Experience
, successful and enjoyable team Excellent negotiation and communication skills especially with customers or suppliers Good MS Office knowledge, SAP experience desirable Ability to work in different business
SCRUM Good knowledge of different communication protocols (e.g. Profinet, Modbus TCP) and good knowledge of MS-Office and especially MS-Access is required Knowledge in the use of Matlab/SIMULINK is
position. Experience with the use of CAD-PLM (Teamcenter PLM, autoCAD, Teamcenter Visualization), Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), SAP. Teamwork and close relationship with other departments
in an international industrial environment, preferably in the wind industry Experience in working with Mathcad, Mathlab and LabView Experienced with MS Office, especially PowerPoint, Excel, Access and Visio Strong
several weeks and ability to work at heights of up to 180 m Good knowledge of MS Office and English (fluent written and spoken) Residence in Germany required International car driver's license Independent
• Förderung interner Meetings zur Abstimmung der endgültigen Kosten, die an das Global Tender Office und PM geliefert werden sollen • Überprüfung von Vertragsbedingungen und Ausschreibungsunterlagen
knowledge in MS-Office (Excel, PowerPoint) have first experience working with SAP (is a plus) have structured and goal-oriented work style and interest in complex challenges and tasks with different
how to familiarize oneself with new programs / software. Experienced with MS Office, especially PowerPoint, Excel, Access and Visio Strong communication and teamwork skills paired with intercultural
in general Models WTG Support in benchmarking The work location is in our offices in Rostock, remote work is only rarely possible. YOUR PROFILE Student of Business Engineering, Engineering or equivalent
Supply Officer (m/f/d) - Emergeny Equipment and Fabrics for AIRBUS Our offer: Attractive and fair salary conditions Extensive employee benefit programme “Orizon PlusPoints” Training measures suiting
internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular
communication with the clients logical thinking and analytical skills Warum wir? / why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and
Good knowledge in tax processes development is a plus Good knowledge in MS-Office (especially Excel, PowerPoint) ; knowledge in business process modeling (e.g. BPMN software) and SAP is a plus Excellent
• Förderung interner Meetings zur Abstimmung der endgültigen Kosten, die an das Global Tender Office und PM geliefert werden sollen • Überprüfung von Vertragsbedingungen und Ausschreibungsunterlagen
in general Models WTG Support in benchmarking The work location is in our offices in Rostock, remote work is only rarely possible. YOUR PROFILE Student of Business Engineering, Engineering or equivalent
industrial environment, preferably in the wind industry Experience in working with Mathcad, Mathlab and LabView Experienced with MS Office, especially PowerPoint, Excel, Access and Visio Strong communication
several weeks and ability to work at heights of up to 180 m Good knowledge of MS Office and English (fluent written and spoken) Residence in Germany required International car driver's license Independent
required (PM certification preferred) Several years of experience in wind turbine industry, preferably on electrical and control functions. Very good MS office skills (including MS Project Server) Experience
knowledge of different communication protocols (e.g. Profinet, Modbus TCP) and good knowledge of MS-Office and especially MS-Access is required Knowledge in the use of Matlab/SIMULINK is preferable Fluent