-solving, and presenting recommendations.Proficient in Microsoft Office (Excel, Outlook); experience with Salesforce and Power BI is a plus.Extensive travel required (60%+), including overnight trips.Job
-solving, and presenting recommendations.Proficient in Microsoft Office (Excel, Outlook); experience with Salesforce and Power BI is a plus.Extensive travel required (60%+), including overnight trips.Job
organizationProject management experience Ability to work in a matrix structured organizationThorough knowledge of MS Office Strong ability to multi-task and detail oriented Strong analytical thinking skills Team
(Server Side Tracking) Good knowledge in dealing with Google Ads Editor, Facebook Business Manager, Native Ads, Google Analytics, Google Tag Manager and the Microsoft Office package, Power BI experience is
you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We
mit den gängigen MS-Office Anwendungen aus Du überzeugst durch sorgfältige, eigenständige und effiziente Arbeitsweise Du zeigst hohe Einsatzbereitschaft und Belastbarkeit HABEN WIR IHR INTERESSE GEWECKT
while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus
in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
Certificate under FAA Part 107 or equivalent is a plus, but willing to get the certificateAbility to work in office, laboratory, and field environments.Occasionally travel to testing sitesBe able to relocate
skills are an advantageYou are ready to work in our Erlangen or Klaus (AT) office and enjoy travelling (up to 40 % travel). What makes us a great place to work? A unique organizational culture based on
Office Suite software proficiently. Ability to use basic computer operations. • Apply commonsense understanding to carryout instructions furnished in written, oral, or diagram form. • Ability to use
Certificate under FAA Part 107 or equivalent is a plus, but willing to get the certificate Ability to work in office, laboratory, and field environments. Occasionally travel to testing sites Be able to relocate
Buchhaltung, idealerweise inklusive Weiterbildung zum Bilanzbuchhalter Routinierter Umgang mit MS Office-Produkten, insbesondere Excel Kenntnisse in DATEV sind von Vorteil Strukturierte, sorgfältige
CAD-Systemen, idealerweise SolidWorks Guter Umgang mit den gängigen MC-Office Anwendungen Du überzeugst mit technischem Verständnis und logischem Denken Eine sorgfältige, zuverlässige und selbstständige
Bereich. Mehrjährige Erfahrung im Einkauf, in der Logistik und in der Rechnungsprüfung. Kenntnisse in der Nutzung von ERP-Systemen und gute MS-Office-Kenntnisse. Ausgeprägte Kommunikations
. als Industriekaufmann/-frau (m/w/d) oder Kaufmann/-frau für Büromanagement (m/w/d) Affinität für das Online-Ordering und Interesse an den damit verbundenen Prozessen Guter Umgang mit den gängigen MS-Office Anwendungen
von Office-Anwendungen Sichere Deutsch- und Englischkenntnisse Das erwartet Sie bei All-Jobs: Vergütung nach GVP-Tarif mit Branchenzuschlägen, Schichtzulagen und individuellen Einsatzzulagen Urlaubs
mit den gängigen MS-Office Anwendungen aus Du überzeugst durch sorgfältige, eigenständige und effiziente Arbeitsweise Du zeigst hohe Einsatzbereitschaft und Belastbarkeit HABEN WIR IHR INTERESSE GEWECKT
Erfahrung als HR Manager / HR Referent Gute Anwenderkenntnisse in SAP/R3 (HR) Hohe Softwareaffinität und sicherer Umgang mit MS-Office, insbesondere Power Point sowie Excel mit entsprechendem Verständnis
functions 'Money Laundering Officer' and 'Compliance Officer' and act as coordinator in the area of data protection with the external Data Protection Officer.You will be responsible for implementing the
the results Unsere Anforderungen Completed technical degree in the field of medical technology, mechanical engineering, process engineering or a similar field Good PC skills (MS Office) Good command of
provide secretarial support for meetings Filing and archiving documents Support to organising staff business travel Skills and Qualifications: Secretarial/ Office Assistant qualification/training and proven
provide secretarial support for meetings Filing and archiving documents Support to organising staff business travel Skills and Qualifications: Secretarial/ Office Assistant qualification/training and
expanding in Europe. To this end, we have set up an office in the heart of Cologne to manage our international expansion from there. Join a team with already 5 existing international webshops (FR, NL, IT
, die regelmäßig überprüft und aktualisiert werden Genieße außerdem die Vorteile eines hybriden Arbeitsmodells: 3 Tage im Office, 2 Tage Remote Das schmeckt! Du bekommst ein Verpflegungsbudget von bis zu 75,00 Euro
Routinierter Umgang mit MS Office-Anwendungen, vor allem Excel und Word Sehr gute Deutsch -und gute Englischkenntnisse Gute kommunikative Skills, hohe Motivation & Eigeninitiative runden Dein Profil ab
praktische Erfahrung, vorzugsweise in einem Softwareunternehmen oder einer Unternehmensberatung (Nice-to-Have) Routinierter Umgang mit MS Office-Anwendungen, vor allem Excel und Powerpoint Technisches
Arbeitszeitgestaltung und Home-Office-Möglichkeiten 30 Tage UrlaubAufgrund unserer starken Unternehmenskultur und Unternehmenswerte sind wir als Great Place To Work® 2022 und kununu Top Company 2025 zertifiziert worden
WHAT WE ARE LOOKING FOR We are looking for an experienced Chief Financial Officer (CFO) to join our team of professionals to keep our finances on track and drive our continuous improvement efforts
your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
office locations across 19 countries. As exclusive distribution partner for one of the top agricultural producers worldwide our client is well established in the German market yet there is potential to
WHAT WE ARE LOOKING FOR We are looking for an experienced Chief Financial Officer (CFO) to join our team of professionals to keep our finances on track and drive our continuous improvement efforts
in Deutsch und Englisch Gehaltsprämie Flexible Arbeitszeiten, agiles Arbeiten und Home-Office Zuschüsse zu Öffentlichen Verkehrsmitteln, Fitness und Verpflegung Gezielte Aus- und Weiterbildung sowie
ist wünschenswert Sehr gute Kenntnisse in SAP S/4HANA wünschenswert Professionelles Auftreten und sehr gute Kommunikationsfähigkeiten in Deutsch und Englisch Flexible Arbeitszeiten und Home-Office Zuschüsse
Kommunikationsfähigkeiten in Deutsch und Englisch Flexible Arbeitszeiten und Home-Office Zuschüsse zu Öffentlichen Verkehrsmitteln, Fitness und Verpflegung Gezielte Aus- und Weiterbildung sowie Entwicklungsmöglichkeiten
) Helpful: Python, Go and Shell Why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German and
international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure
technologies Why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant
home-office use of English and German support for training in German and English pleasant professional team with a simple organisational structure work-life balance regular teambuilding activities abroad
with German Why teamative? work on attractive international and local projects internal and external training home-office use of English and German support for training in German and English pleasant
Führerschein der Klasse 3 bzw. B Selbstständige und effektive Arbeitsweise mit hoher Kundenorientierung Sicherer Umgang mit Microsoft Office und gute Englischkenntnisse Why work for HEIDELBERG
bzw. B Selbstständige und strukturierte Arbeitsweise mit hoher Kundenorientierung Sicherer Umgang mit Microsoft Office und gute Englischkenntnisse Standort: home-based Why work for HEIDELBERG
mit hoher Kundenorientierung Sicherer Umgang mit Microsoft Office und gute Englischkenntnisse Why work for HEIDELBERG? HEIDELBERG is a company with a lively history – for over 170 years, we have
Are you looking for a challenge? That's what we offer! Product Security Officer (m/w/d) Als Product Security Officer verbessern sie ständig die Resilienz unserer Maschinensteuerungs-Software
external contacts. Your tasks include the full range of modern office management You will take over the coordination and organisation of appointments and meetings. You will organise and prepare business
nimmt große Rücksicht auf all das, was Dein Medizinstudium mit sich bringt.Wo Du wohnst, ist egal, denn wir sind deutschlandweit aktiv. Daher kannst Du problemlos im Home Office arbeiten. Gern nehmen
an der Anwendung von neuer Software sowie Erfahrung im Umgang mit MS-Office-Tools. Projektmanagementfähigkeiten: Fähigkeit, Projekte effektiv zu planen und durchzuführen. Schulungskompetenz: Fähigkeit, Schulungen
schafft Arbeits- und Wohnwelten für Menschen. Mit ergonomischen Sitzmöbeln und innovativen Einrichtungslösungen gestaltet Dauphin die Arbeitswelt der Zukunft. Die Dauphin office interiors GmbH & Co. KG
knowledge of SAP MM and MS Office required Very good written and spoken German and English, other languages would be an advantage Independent, structured and goal-oriented way of working, paired with a
knowledge of MS Office applications Strong teamwork and communication skills Ability to work at heights and willingness to occasionally travel internationally YOUR BENEFITS In addition to the opportunity