program Location-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office
Officer (BSO) at Rheinmetall Defence Australia, you will be responsible for providing administrative and facilities based support to the organisation. This role is a key interface for a positive and
international meat processing market. As Regional Sales Manager Europe, you will report to the Sales Director at the headquarter in Denmark. However the position is intended to be performed from home office in a
communication skills. Proficiency in English is a must; fluency in German is preferred. Willingness to work in our Frankfurt/Munich/Berlin offices when not on-site with clients. Additional Skills and
working environment (mobile office/office hours) Friendly and collaborative spirit in multidisciplinary teams High degree of personal responsibility Financial benefits (e.g. participation in corporate
environment (mobile office/office hours)Friendly and collaborative spirit in multidisciplinary teamsHigh degree of personal responsibilityFinancial benefits (e.g. participation in corporate success)Challenging
zur Steuerfachangestellten (m/w/d)Kenntnisse in der Finanzbuchhaltung Jahresabschlusserstellung Sicheres Beherrschen von DATEV sowie gute MS-Office- kenntnisseEngagement, Eigeninitiative und FlexibilitätKommunikation
und Jahresabschlusserstellung Sicheres Beherrschen von DATEV oder SAP sowie gute MS-Office-KenntnisseEngagement, Eigeninitiative, Teamgeist und Flexibilität Die Unternehmensgruppe ACTIEF ist Experte im Bereich
knowledge of different communication protocols (e.g. Profinet, Modbus TCP) and good knowledge of MS-Office and especially MS-Access is required Knowledge in the use of Matlab/SIMULINK is preferable Fluent
professional experience in the field you are looking for Good knowledge of MS Office and MES systems Confident written and spoken English and German skills Willingness to make occasional business trips to the
product structure, technical drawing sets and documentation Knowledge of the application of CM 2 processes for configuration management Good knowledge of SAP/ERP Detailed knowledge of MS Office and PLM
geprägte Unternehmenskultur mit flachen Hierarchien Gleitzeitmodell und Home-Office nach Absprache Arbeitgeberfinanzierte Krankenzusatzversicherung betriebliche Altersvorsorge Moderne Arbeitsplätze
Professional experience in the development of complex partial or complete systems Experience as a (sub-)project manager desirable Good knowledge of Atlassian products, e.g. JIRA or Confluence, and the MS Office
und Jahresabschlusserstellung Sicheres Beherrschen von DATEV oder SAP sowie gute MS-Office-KenntnisseEngagement, Eigeninitiative, Teamgeist und Flexibilität Die Unternehmensgruppe ACTIEF ist Experte im Bereich
zur Steuerfachangestellten (m/w/d)Kenntnisse in der Finanzbuchhaltung Jahresabschlusserstellung Sicheres Beherrschen von DATEV sowie gute MS-Office- kenntnisseEngagement, Eigeninitiative und FlexibilitätKommunikation
and English skills Strong knowledge in the use of MS Office products Independent, structured and solution-oriented way of working and ability to work in a team Willingness to travel occasionally
oder vergleichbare Qualifikation * Berufserfahrung im o.g. Bereich wünschenswert * Erfahrungen mit Lagerverwaltungssystemen * Gute Kenntnisse in MS-Office und SAP Fühlen Sie sich angesprochen? Dann bewerben
Arbeitsweise Gute MS-Office Kenntnisse Sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift freundliches, respektvolles und kollegiales Verhalten Was wir bieten: Teilzeitbeschäftigung auf Basis einer 20-Stundenwoche
(vorzugsweise SAP Business One) Absolute Zuverlässigkeit, Diskretion und Vertrauenswürdigkeit im Umgang mit sensiblen Informationen strukturierte und eigenständige Arbeitsweise Sicherer Umgang mit MS Office (Word
beherrschst Deutsch und Englisch verhandlungssicher und hast sehr gute MS-Office-Kenntnisse (insb. Excel und PowerPoint).Wir bieten Dir einen vielfältigen, anspruchsvollen Job mit spannenden Aufgaben
geprägte Unternehmenskultur mit flachen Hierarchien Gleitzeitmodell und Home-Office nach Absprache Arbeitgeberfinanzierte Krankenzusatzversicherung betriebliche Altersvorsorge Moderne Arbeitsplätze
Umgang mit den gängigen MS Office-Anwendungen. Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse. Weitere Sprachen von Vorteil. Selbständige, proaktive sowie strukturierte und sorgfältige Arbeitsweise
EnglishVery good MS Office knowledge and knowledge of CRM, ideally you are familiar with the basics of software developmentAs a service-oriented company, the creativity and commitment of the employees are of
Umgang mit dem MS Office-Paket, idealerweise erste Erfahrungen mit DATEVSehr gute DeutschkenntnisseTeamorientierung, selbständige und strukturierte Arbeitsweise Die Unternehmensgruppe ACTIEF
im kaufmännischen BereichErste Berufserfahrung in der Einkaufssachbearbeitung wünschenswertGute MS Office-KenntnisseSelbstständiges ArbeitenZuverlässigkeit und EigenverantwortungSie sind kommunikativ
Sicheres Beherrschen von DATEV sowie gute MS-Office- kenntnisseEngagement, Eigeninitiative und FlexibilitätKommunikation und Teamgeist Die Unternehmensgruppe ACTIEF ist Experte im Bereich
: Abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung, Weiterbildung in der FinanzbuchhaltungEinschlägige Berufserfahrung in der BuchhaltungGute Datev-Kenntnisse, Gute MS Office-KenntnisseZuverlässigkeit
Grundkenntnisse im Steuerrecht von VorteilEigenverantwortung, Zuverlässigkeit und Genauigkeit sowie ZahlenaffinitätGute MS Office-Kenntnisse sowie Kenntnisse in SAP Die Unternehmensgruppe ACTIEF ist Experte
. Experience with the use of CAD-PLM (Teamcenter PLM, autoCAD, Teamcenter Visualization), Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), SAP. Teamwork and close relationship with other departments. Multicultural
if minor, shall be reported to management and/or the safety office Working with engineers to improve manufacturing processes and designing new ones Inform the Quality Manager about the detected
willkommenDu arbeitest in einem modernen Büro in Berlin, Frankfurt oder München. Zudem bieten wir Dir nach Absprache die Möglichkeit zum Home Office und unterstützen Dich bei der besseren Vereinbarkeit von Beruf
in Berlin, Frankfurt oder München. Zudem bieten wir Dir nach Absprache die Möglichkeit zum Home Office und unterstützen Dich bei der besseren Vereinbarkeit von Beruf und Privatleben.Teamspirit und Austausch
SCRUM Good knowledge of different communication protocols (e.g. Profinet, Modbus TCP) and good knowledge of MS-Office and especially MS-Access is required Knowledge in the use of Matlab/SIMULINK is
position. Experience with the use of CAD-PLM (Teamcenter PLM, autoCAD, Teamcenter Visualization), Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), SAP. Teamwork and close relationship with other departments
injuries, even if minor, shall be reported to management and/or the safety office Working with engineers to improve manufacturing processes and designing new ones Inform the Quality Manager about the
in Coburg zum schnellstmöglichen Zeitpunkt gesucht. Extra zu erwähnen: Eine sichere Arbeitsstelle Attraktive Vergütung ca. 60.000€ pro Jahr Nach der Einarbeitung die möglichkeit zum Home - Office Support
ist dein Ding – Du bist kundenorientiert, teamfähig und weißt, wie man Menschen begeistert Tech-Skills? Aber klar! Sicherer Umgang mit MS Office und idealerweise erste Erfahrungen mit CRM-Systemen Sprachgewandt
.) Additional experience in BIM and technical software would be desirable We offer Permanent Position Flexible working environment (mobile office/office hours)Friendly and collaborative spirit
Vanwege uitbreiding van onze werkzaamheden op een van onze sites in Beringe zijn we op korte termijn op zoek naar 3 nieuwe collega’s voor de rol van Operational Support Officer voor onze locatie
-up (technical, contractual and project) Confident dealing with international customers and suppliers Fluent knowledge of German (at least B2/C1) and English (at least B2/C1) Solid MS Office skills
im Umgang mit den gängigen MS Office-Anwendungen und verfügen über praktische Erfahrungen in deren Einsatz. Mit Ihren sehr guten Deutsch- und Englischkenntnissen kommunizieren Sie souverän im Alltag sowie
spoken German and English skills Strong knowledge in the use of MS Office products Independent, structured and solution-oriented way of working and ability to work in a team Willingness to travel
areas of product structure, technical drawing sets and documentation Knowledge of the application of CM 2 processes for configuration management Good knowledge of SAP/ERP Detailed knowledge of MS Office
the MS Office package Very good German and English language skills, both written and spoken; knowledge of French an advantage Negotiating skills and analytical thinking Willingness to travel
suiting your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: You will be
service to companies wanting to fit out their offices, as well as investors who want to renovate or refurbish their properties (shops, offices, bank agencies). Present on 3 continents and in 14 countries
. Wir suchen Dich als Rezeptionist/in in Vollzeit für unser Office Management Team im Frankfurter Headquarter. Werde ab sofort Teil unseres Teams und sei die Visitenkarte unseres Unternehmens. Du heißt Kunden
daily to the Office Service Coordinator or Facilities Manager, the role of Facilities Coordinator has been created to assist in all and any areas to ensure that the FM services to the building run