und lösungsorientierte Arbeitsweise gepaart mit einem konzeptionellen Denkvermögen und eine hohe OrganisationsfähigkeitSicherer Umgang mit MS Office und gute Englischkenntnisse, Mandarin und / oder kantonesische
Sie mit: Abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder einen vergleichbaren Abschluss / BerufserfahrungSicherer Umgang mit MS-Office (Excel, Teams, Power Point)Erste SQL-Kenntnisse Gute Englisch-Kenntnisse in Wort
apply by E-Mail or come to our office. Your advantages: 14 € / hour Payment of the MVV-Ticket 100% payment of all working hours Your tasks: Picking with Scannersoftware Check of incoming goods for
Munich. Just apply by E-Mail or come to our office. Your advantages: 14 € / hour Payment of the MVV-Ticket 100% payment of all working hours Your tasks: Picking with Scannersoftware Check of incoming
/ MS Office Bereit für deinen neuen Lieblingsjob? Dann freuen wir uns auf deine Bewerbung über unser Bewerbungsformular. Klicke einfach "JETZT BEWERBEN". Bei Fragen oder für einen ersten, vertraulichen
ist dabei auf die Arbeitnehmerüberlassung im gewerblich-technischen Bereich spezialisiert. Für das kaufmännische Gebiet Office, Finance, IT, Sales und Purchase ist tritec pro der perfekte Ansprechpartner
bis Ostwestfalen sowie im Sauerland die Ärmel hoch. TriTec HR ist dabei auf die Arbeitnehmerüberlassung im gewerblich-technischen Bereich spezialisiert. Für das kaufmännische Gebiet Office, Finance, IT, Sales
of Munich for a direct placement. Just apply by E-Mail or come to our office. These are your diverse activities: Picking with Scannersoftware Check of incoming goods for integrity Packaging of
for a direct placement. Just apply by E-Mail or come to our office. These are your diverse activities: Picking with Scannersoftware Check of incoming goods for integrity Packaging of products Other
east of Munich. Just apply by E-Mail or come to our office. Your advantages: 14 € / hour Payment of the MVV-Ticket 100% payment of all working hours Your tasks: Picking with Scannersoftware Check
to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: You are acting as
suiting your tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your
tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective
tasks and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective
activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: You are
and activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job
apply by E-Mail or come to our office. These are your diverse activities: Picking with Scannersoftware Check of incoming goods for integrity Packaging of products Other customary positions in the
Du mit: Spaß an Telefongesprächen und am Umgang mit Gästen Souveränes, freundliches Auftreten und gute Deutschkenntnisse Gute Kenntnisse in den gängigen Office Programmen Serviceorientierung
east of Munich. Just apply by E-Mail or come to our office. Your advantages: 14 € / hour Payment of the MVV-Ticket 100% payment of all working hours Your tasks: Picking with Scannersoftware Check
of Munich for a direct placement. Just apply by E-Mail or come to our office. These are your diverse activities: Picking with Scannersoftware Check of incoming goods for integrity Packaging of
, Spanish, etc.) Additional experience in BIM and technical software would be desirable We offer Permanent Position Flexible working environment (mobile office/office hours) Friendly and collaborative spirit
Comprehensive knowledge MS Office package tools. Advanced knowledge in ALM/PLM systems (E.g: PTC Integrity/Windchill) Very good German and English language skills We offer: Career opportunities Individually
Aufgeschlossenheit und sicheres Auftreten aus Zu Deinen weiteren Stärken zählen gute analytische Fähigkeiten und sehr gute MS-Office-Kenntnisse Durch deine Mobilität, Flexibilität und einen Führerschein Klasse B
in Luxembourg. Strong knowledge of HR programs and policies. Excellent communication skills with internal and external stakeholders. In-depth understanding of Luxembourgish labor law. Proficient in MS Office, SAP
-Office-Kenntnisse Du bist ein Organisationstalent und glänzt mit einer strukturierten Arbeitsweise READY FOR YOUR NEW HAPPY WORKPLACE? :) Der erste Schritt: deine spannende Bewerbung! Bei Fragen
und/oder Niederländisch von Vorteil MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Kenntnisse im Umgang mit digitalen Kommunikationsmitteln dienstleistungsorientiert, innovativ, proaktiv, teamfähig souveränes Auftreten
Erfahrung in einer vergleichbaren Position erste Führungserfahrung wünschenswert sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Grundkenntnisse in Englisch Kenntnisse in MS Office (Word, Excel, Power Point
von Vorteil sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Grundkenntnisse in Englisch Kenntnisse in MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), mit Kassensystemen und im Umgang mit digitalen
performance of the CI/CD system. Develop and continuously optimize build pipelines. Maintain and further develop of the continuous delivery environment. Cooperate closely with the operations, security officer
in Microsoft Office and JIRA will be appreciated Our Benefits A permanent position in an industry with a secure future 2 days of mobile working per week including technical equipment Flexible working hours
required to succeed even when it gets tough. The position is based at the company HQ in Kirke Hyllinge, Denmark potentially in combination with home office. Due to the international character of the
part of AAKs Product and Technology Development (PTD) reporting to AAK's Chief Technology Officer. Internally you will be working closely together with colleagues in both PTD, Customer Innovation
some technical support responsibilities for selected geographical areas. We are looking for this job to be based in Paris or Copenhagen Denmark or in one of the various European offices of the Company
in oder to manage future InvestmentsMS Office skills preferred DAS ANGEBOT FÜR SIE If you are an expert in the meat sector and looking for a new challenge then send your CV today. The salary on offer for
for learning and problem solving, wtih an affinity for product developmentMS Office skills preferred DAS ANGEBOT FÜR SIE The salary on offer for this role is dependent on experience so I am keen to
expected. For the right candidate the location can be flexible, but close collaboration with the AAK office in Aarhus, Denmark is necessary, and therefore being located in Denmark is a plus. YOUR PROFILE
industry and relevant products and applications Home-based, preferably in the Netherlands, with regular travelling to clients and the office in the UK Excellent communication skills, fluency in English, and
approximately 120 employees work at Creamy Creation. The head office with its own production facilities is located in Rijkevoort (The Netherlands). In addition, Creamy Creation has a sales office in New Jersey
sicher in Wort und SchriftDu hast gute Anwenderkenntnisse in den MS-Office-Produkten, insbesondere in MS-SharePoint Das wird dir geboten Ein moderner ArbeitsplatzEin Superheroteam mit echtem
requirements) and problem solving methods Certified auditor qualification (IATF 16949, ISO standards & VDA 6.3) Leadership experience and experience in a matrix organization IT skills (e.g. MS Office, SAP, CAQ
from flexible hours, home office options, generous holidays, and comprehensive insurance. Work in a modern, inspiring environment located in Zürich. Ihr Kontakt Ansprechpartner Dominic Yves Peter
Arbeitszeiten teilweise mobil von zu Hause oder unterwegs zu arbeiten – musst du aber nicht, wir freuen uns genauso, dich im Office zu sehen. Die 30 Tage Urlaub sind bei uns ebenso selbstverständlich
Arbeitszeiten teilweise mobil von zu Hause oder unterwegs zu arbeiten – musst du aber nicht, wir freuen uns genauso, dich im Office zu sehen. Die 30 Tage Urlaub sind bei uns ebenso selbstverständlich
Arbeitszeiten teilweise mobil von zu Hause oder unterwegs zu arbeiten – musst du aber nicht, wir freuen uns genauso, dich im Office zu sehen. Die 30 Tage Urlaub sind bei uns ebenso selbstverständlich
Arbeitszeiten teilweise mobil von zu Hause oder unterwegs zu arbeiten – musst du aber nicht, wir freuen uns genauso, dich im Office zu sehen. Die 30 Tage Urlaub sind bei uns ebenso selbstverständlich
, dich im Office zu sehen. Für deine Urlaubsplanung kannst du selbstverständlich mit 30 Tagen rechnen. Deine Gesundheit … ist uns wichtig - deshalb bieten wir dir umfassende Versicherungsleistungen sowie Resilienz
, dich im Office zu sehen. Für deine Urlaubsplanung kannst du selbstverständlich mit 30 Tagen rechnen. Deine Gesundheit … ist uns wichtig - deshalb bieten wir dir umfassende Versicherungsleistungen sowie Resilienz
wir mit unserem Mobile Working Modell. Du hast die Möglichkeit, im Rahmen flexibler Arbeitszeiten teilweise von zu Hause zu arbeiten, wir freuen uns aber genauso, dich im Office zu sehen. Für deine Urlaubsplanung
wir mit unserem Mobile Working Modell. Du hast die Möglichkeit, im Rahmen flexibler Arbeitszeiten teilweise von zu Hause zu arbeiten, wir freuen uns aber genauso, dich im Office zu sehen. Für deine Urlaubsplanung
wir mit unserem Mobile Working Modell. Du hast die Möglichkeit, im Rahmen flexibler Arbeitszeiten teilweise von zu Hause zu arbeiten, wir freuen uns aber genauso, dich im Office zu sehen. Für deine Urlaubsplanung