For our Global Safety and Pharmacovigilance department, we are looking for a Regional Safety Officer (RSO) Germany & Austria (m/f/x) R-248156 Fulltime / permanent The primary objective of the
part of a teamAdvanced computer knowledge, specifically in Microsoft software platforms - MS office, CRM, SAP, and SharePoint Benefits:Great Place To Work CertifiedCompetitive Base SalaryExcellent Health
energy industry we are looking for an Executive Assistant to the CEO (m/f/d) for the Berlin office. In this responsible position, you will act as Executive Assistant and become the central link between
hours and home office optionsOpportunity for professional development and trainingGreat working atmosphere and a highly motivated teamConstant support from a dedicated contact person Show us what moves
Flexible working hours and home office options Opportunity for professional development and training Great working atmosphere and a highly motivated team Constant support from a dedicated contact person Show
working hours and home office optionsOpportunity for professional development and trainingGreat working atmosphere and a highly motivated teamConstant support from a dedicated contact person Show us what
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau Bankkauffrau, Bankkaufmann
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau Bankkauffrau, Bankkaufmann
opportunities for personal development. Up to 15 home office days, offering a flexible workplace. A proven onboarding phase to help you integrate smoothly into the team. Flat hierarchies, short decision-making
in leadership and team-building skillsGood understanding of the pharmaceutical industry and ideally of commercial functionsKnowledge of CRM systems (e.g., Siebel, salesforce.com) as well as MS Office (especially
planning Market-driven compensation including participation in the company's success, company pension and individual target agreements High-quality and modern office equipment, in particular the latest IT
-Bikes.Erreichbarkeit: Unsere Niederlassung liegt direkt in der Innenstadt und ist mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut erreichbar.Einarbeitung: Zu Beginn erfolgt ein zentraler Welcome Day in unserem National Head Office
-Bikes.Einarbeitung: Du startest mit einem zentralen Welcome Day in unserem National Head Office und einer 3-tägigen Academy Reise bei uns. Im Anschluss begleiten dich dein Onboarding Buddy und dein Manager
: Zu Beginn erfolgt ein zentraler Welcome Day in unserem National Head Office und anschließend eine 3-tägigen Academy. Ein Onboarding Buddy und der Manager begleiten die komplette Einarbeitung
Kenntnisse in MS Office und Datenanalyse-Tools Interessiert ? Der schnellste Weg zu uns führt über den Bewerben-Button! Wir leben Vielfalt und Chancengleichheit und freuen uns deshalb natürlich
-Bikes.Erreichbarkeit: Unsere Niederlassung liegt direkt in der Innenstadt und ist mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut erreichbar.Einarbeitung: Zu Beginn erfolgt ein zentraler Welcome Day in unserem National Head Office
und ist mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut erreichbar.Einarbeitung: Zu Beginn erfolgt ein zentraler Welcome Day in unserem National Head Office und anschließend eine 3-tägigen Academy. Ein Onboarding Buddy und der Manager
Sehr gute Deutschkenntnisse, Englischkenntnisse von Vorteil Kenntnisse im Umgang mit den MS-Office-Programmen Gute Kommunikationsfähigkeit, ausgeprägte Sozialkompetenz und Durchsetzungsstärke, sowie
while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus
program Location-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Your responsibilities You help ensuring professional and efficient office organization and administration
forecasts in corporation with Sales Offices (SO) and Delegate Offices (DO) for the delegated customers/countries/products. Presents these figures to supervisor for approval. Analyses monthly control reports
opportunities for personal development. Up to 15 home office days, offering a flexible workplace. A proven onboarding phase to help you integrate smoothly into the team. Flat hierarchies, short decision-making
-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We
and creative problem-solving mindset Excellent communication skills that are fluent in written and spoken English Good MS Office and especially Excel skills Nice to have Experience in IT-projects or IT
Company parties Help in the relocation process Mobility subsidy State-of-the-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote
Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for creating
Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for creating an inclusive and exceptional environment where all
way Proactive, hands-on and creative problem-solving mindset Excellent communication skills that are fluent in written and spoken English Good MS Office and especially Excel skills Nice to have
Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU We take responsibility for
-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take
as Experienced Clinical Trials Assistant (m/w/d) in full-time and work in a combination of office and home-office in the Hamburg area. RESPONSIBILITIES Assist Clinical Research Associates (CRAs) and
management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We stand for the compatibility of family
management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We stand for the compatibility of family
Knowledge of quality standards (GMP, GCP, GDP) and regulatory requirements in an international environment Profound skills in the use of MS Office applications and a quality management system Strong
in einer vergleichbaren Position Extrem hohe Vertrauenswürdigkeit, Verantwortungsbewusstsein und Kommunikationsstärke Sicherer Umgang mit dem gesamten MS-Office Paket Sehr gute Deutsch- und gute Englischkenntnisse Starke
, Englischkenntnisse von Vorteil Kenntnisse im Umgang mit den MS-Office-Programmen Gute Kommunikationsfähigkeit, ausgeprägte Sozialkompetenz und Durchsetzungsstärke, sowie sehr gute Führungskompetenz Gute Analyse
Staplerschein und sicherer Umgang mit Flurförderzeugen Gut Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift Gutes Verständnis für IT und sicherer Umgang mit den gängigen Office-Programmen Bereitschaft
oder Beschaffung wünschenswert (auch Quereinsteiger/innen sind willkommen) Gute Kenntnisse in MS Office (insbesondere Excel) Strukturierte Arbeitsweise sowie ausgeprägte Teamfähigkeit und Kommunikationsstärke
Kenntnisse im Einkaufs- und Lagermanagementbereich Sicherer Umgang mit MS Office-Anwendungen Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift WEITERE TOP-JOBS : Industriemechaniker (m/w/d
in der Personalsachbearbeitung Dateneingabe, Aktenpflege, Antragsbearbeitung Bewerbermanagement sowie Marketing Anforderungen: Abgeschlossene Kfm. Berufsausbildung Gute MS-Office Kenntnisse, idealerweise Kenntnisse in HR IS
Kenntnisse im Einkaufs- und Lagermanagementbereich Sicherer Umgang mit MS Office-Anwendungen Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift WEITERE TOP-JOBS : Industriemechaniker (m/w/d
Berufsausbildung mit Berufserfahrung im oben genannten Bereich Starke analytische Fähigkeiten und gute Organisationsfähigkeit Sicherer Umgang mit MS Office und gute IT-Anwenderkenntnisse Zielorientiertes
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau Bankkauffrau, Bankkaufmann
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau Bankkauffrau, Bankkaufmann
Kenntnisse im Einkaufs- und Lagermanagementbereich Sicherer Umgang mit MS Office-Anwendungen Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift WEITERE TOP-JOBS : Industriemechaniker (m/w/d
in der Personalsachbearbeitung Dateneingabe, Aktenpflege, Antragsbearbeitung Bewerbermanagement sowie Marketing Anforderungen: Abgeschlossene Kfm. Berufsausbildung Gute MS-Office Kenntnisse, idealerweise Kenntnisse in HR IS
und einem sicheren Umgang mit MS-Office- Anwendungen, sind Grundkenntnisse im Vertragsrecht (BGB,VOB) wünschenswert. Eine selbständige, ziel- und ergebnisorientierte Arbeitsweise sowie Freude am Umgang mit Zahlen
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau, Sachbearbeiter
(m/w/d) finden Sie auf unserer Homepage www.mh100.de Suchkriterien Office Allg. Büro, Bürokauffrau, Bürokaufmann, Büromanagement, Speditionskaufmann, Speditionskauffrau, Sachbearbeiter