: Eine vom Arbeitgeber mit 5,6 % vom Bruttogehalt finanzierte Betriebsrente bei der Kirchlichen Zusatzversorgungskasse Köln (KZVK)Weitere Angebote: Möglichkeit der Home-Office Tätigkeit | Gleitzeitregelung | Vielseitige
oder eine vergleichbare Qualifikation mitbringen selbstständiges, strukturiertes und zielorientiertes Arbeiten gewohnt sind gerne im Team arbeiten sehr gute Kenntnisse im Umgang mit den gängigen Office-Produkten besitzen
considered advantageousAbility to interpret data in a consistent and efficient manner and articulate relevant information to senior managementMicrosoft office proficient and Primavera P6 proficientProficiency
Act, Office of Foreign Assets Control sanctions, and the USA PATRIOT Act Able to interface with business counterparts to obtain information related to their client's transaction activity Experience
Uniplan. An agency for brand experience. With our Headquarters based in Cologne, Germany, we have offices across Germany, and Asia. Uniplan was founded in 1960 in Cologne. Since then, we have
Aufgaben Du zeigst einen strukturierten Arbeitsstil und kannst auch unter Zeitdruck präzise arbeiten Kommunikation und Teamarbeit sind Dir wichtig Du besitzt gute Kenntnisse in MS Office-Anwendungen
expected. For the right candidate the location can be flexible, but close collaboration with the AAK office in Aarhus, Denmark is necessary, and therefore being located in Denmark is a plus. YOUR PROFILE
advisor, great brainstormer and team player on product-related matters Reporting to the Chief Technology Officer. YOUR PROFILE BSc or MSc degree in Food Science & Technology or similar Senior management
, cheese and butter for both industry customers and foodservice customers internationally. Fayrefield Foods is based in Vejle, Denmark, but operates overseas through representative offices and partners
CUSTOMER Prinsen Berning is a fast-growing company in the field of active nutrition. In total they have some 600 employees, who are located at their offices and manufacturing facilities in Helmond
the expected results. Fluency in Danish and a high level of English and German language skills is a requirement. A solid experience in MS Office and the use of ERP systems is expected. Angebot Please
communication skills in German and in English You are willing to travel on a regular basis You demonstrate good ERP knowledge (ideally SAP MM) and confidence in handling of MS Office programs WHAT YOU CAN EXPECT
required to succeed even when it gets tough. The position is based at the company HQ in Kirke Hyllinge, Denmark potentially in combination with home office. Due to the international character of the
number of business groups and operating companies with offices all around the world. For FrieslandCampina Corporate Research & Development, located in Wageningen the Netherlands, we are looking for a
Fähigkeiten und ein gutes Verständnis für Markt- und Kundenbedürfnisse Sicherer Umgang mit MS Office Sicheres Auftreten in deutscher und englischer Sprache Reisebereitschaft und Flexibilität Wir begrüßen
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and written German and English (at least B2 Level)Very good knowledge of MS Office products, particularly MS Visio or equivalent process modeling and process documentation tools Desirable:Knowledge of
Kollegen.Einarbeitung: Du startest mit einem zentralen Welcome Day in unserem National Head Office und einer 3-tägigen Academy Deine Reise bei uns. Im Anschluss begleiten dich dein Onboarding Buddy und dein Manager
und die Integrität der Finanzprozesse sicherzustellen. Das dürfen Sie erwarten Attraktive Vergütung: Wettbewerbsfähiges Gehalt je nach Berufserfahrung Flexibles Arbeiten und Home-Office: Flexible
Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for creating an inclusive and exceptional environment where all
-aways Work-Life-Balance Hybrid working model or home office possibility, flexible working hours, 40h week, 30 days of vacation, lifetime working time account Learning & Development Structured onboarding
im Immobilienmarkt, vorzugsweise zu privaten Investoren, Family Offices und DevelopernFähig, selbständig und routiniert Financial Modelling für Immobilienobjekte zu erstellenVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute
Head Office und einer 3-tägigen Academy Deine Reise bei uns. Im Anschluss begleiten dich dein Onboarding Buddy und dein Manager durch deinen strukturierten Onboarding Guide.Spannendes Arbeitsumfeld
Expertise in using MS-Office Understanding of a technical environment A self-directed, proactive working method characterized by strong problem solving Strong and professional communication and interpersonal
) in unserem Hause gerne vorab zur Verfügung. Wir freuen uns auf Sie! Im Mittelpunkt unseres Handelns steht Ihre Zufriedenheit! Die Herrmann GmbH Office + IT Service ist seit über 20 Jahren
Outstanding communication skills and ability to influence at a senior level Fluent in English, any additional European Languages is a plusProficient with MS Office suite (MS Word, Excel, PowerPoint
team of professionals and possibility of development •Full support from colleagues during onboarding •Modern offices in Chodov next to metro station •Huge number of internal job opportunities within the
working, max. two days/week from home office Personal skills: strategic vision, business acumen, customer focus, entrepreneurial, natural leader, decisiveness and team player FURTHER INFORMATION AND
accurate and standing firm when needed Comfortable working in an international organisation with various stakeholders; the opportunity of hybrid working from a home office, preferably in combination with
in general. You are an experienced user of Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Notes and Teams) and it is an advantage if you are an experienced user of CRM systems, especially Microsoft CRM. More
different stakeholders, markets and cultures and willingness to travel in Europe; Zeelandia offers the possibility for hybrid working in combination with working in the office in Zierikzee or any other
-Office Kenntnisse Sie haben gute Windows, Linux, Client/Server Kenntnisse Sie haben eine strukturierte, sorgfältige und ergebnisorientierte Arbeitsweise Sie sind team- und kommunikationsfähig
in Abstimmung mit allen anderen relevanten internen Stakeholdern (Sales, Marketing, Program Support Office) für bestimmte Kunden, um die Part by the hour-Abdeckung sowie die Kundenbindung zu erhöhen
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Company parties Help in the relocation process Mobility subsidy State-of-the-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office AY
servicesFluent in English and German – written and spokenAnalytical / conceptual / strong communication and presentation skillsExcellent PC skills, proficient in Office toolsHigh efficiency – organizational skills
service to companies wanting to fit out their offices, as well as investors who want to renovate or refurbish their properties (shops, offices, bank agencies). Present on 3 continents and in 14 countries
im Bereich der Entgeltverhandlungen von PflegeeinrichtungenSicherer Umgang mit gängigen MS Office-Anwendungen insb. MS-ExcelHohe Verbindlichkeit, Integrationsfähigkeit und TeamfähigkeitServiceorientierung
German and English (at least B2 Level)Very good knowledge of MS Office products, particularly MS Visio or equivalent process modeling and process documentation tools Desirable: Knowledge of Artificial
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student seeking an HR degree ·Advanced knowledge of Microsoft Office Suite (Outlook, Word, Excel, and PowerPoint) ·Very strong presentation and communication skills ·A very motivated individual who takes
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