Arbeitszeitregelungen und Möglichkeit zum Home-Office Modernste Technologien und Hilfsmittel zur Erleichterung der Arbeitsprozesse Gehaltsinformationen Attraktive Sozialleistungen Attraktive, leistungsorientierte
Sozialleistungen nach dem Tarifvertrag des Öffentlichen Dienstes 30 Tage Jahresurlaub, sowie Home Office Tage und Mobile Working Eine herausfordernde Managementposition in einer renommierten
- und Rechtschreibkenntnisse (MS-Office-Anwendungen)einen Führerschein Klasse B; eigenen Pkw Haben wir Ihr Interesse geweckt? Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung per E-Mail (PDF-Datei) an birgitt.jahnke@kbs.de Für Rückfragen
in der Kommunikationselbstständige und eigenmotivierte Arbeitsweise gepaart mit Spaß an der TeamarbeitGrundkenntnisse in der Anwendung von MS Office von Vorteilfließende Deutschkenntnisseeinen sicheren Arbeitsplatz in einem stetig
Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for creating
Selbstständige, gewissenhafte und strukturierte Arbeitsweise Ausgeprägte Kommunikations- und Teamfähigkeit Verhandlungssichere Deutschkenntnisse Hohe IT-Affinität insbesondere im Umgang mit dem MS Office Paket
Berufsausbildung zum/zur Kaufmann/-frau für Spedition und Logistikdienstleistungen erste Berufserfahrung in der operativen Seefracht Abwicklung gute MS-Office Kenntnisse gute englische Sprachkenntnisse Teamfähigkeit
aus dem Nachhaltigkeitsmanagement mit. Mit MS Office, insbesondere Excel und PowerPoint, gehst du sicher um. Wir können uns auf dich verlassen – du arbeitest zielorientiert, selbstständig und strukturiert. Interessiert
-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We
in einem Unternehmen des Maschinen- oder Sondermaschinenbaus Gutes Know-how in der SPS-Programmierung mit Siemens TIA Portal sowie in EPLAN P8 Gute Kenntnisse der Standardsoftware in MS Office (Excel, Word) und in SAP R
skills Fluent English and good German skills Advanced experience in Microsoft Office Excel und Power BI; basic SAP knowledge is a plus Proactive mindset and a good team player Our Benefits for You
Good knowledge in tax processes development is a plus Good knowledge in MS-Office (especially Excel, PowerPoint); knowledge in business process modeling (e.g. BPMN software) and SAP is a plus Excellent
Good knowledge in tax processes development is a plus Good knowledge in MS-Office (especially Excel, PowerPoint) ; knowledge in business process modeling (e.g. BPMN software) and SAP is a plus Excellent
Resources, Labor Relations or Administration graduated professional. 3-5 years of prior HR experience in the similar role, preferable from multinational environment. Proficient in Microsoft Office Suite
are a plus. Good MS Office skills AutoCAD knowledge is a plus YOUR BENEFITS In addition to the opportunity to make our world a little more sustainable, we offer you: *Some offers may vary by
comparable field of study with a focus on personnel management Proven practical experience in the office area Ideally initial experience in the HR sector International experience through a stay abroad, studies
a plus. Good MS Office skills AutoCAD knowledge is a plus YOUR BENEFITS In addition to the opportunity to make our world a little more sustainable, we offer you: *Some offers may vary by location
comparable field of study with a focus on personnel management Proven practical experience in the office area Ideally initial experience in the HR sector International experience through a stay abroad, studies
subsidy State-of-the-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU We take responsibility for
Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for
, Spanish is a plus Enjoy the opportunity to get to know and support various fields of activity in a large, international area Confident handling of MS Office YOUR BENEFITS In addition to the
, Spanish is a plus Enjoy the opportunity to get to know and support various fields of activity in a large, international area Confident handling of MS Office YOUR BENEFITS In addition to the opportunity to
courses Company parties Mobility subsidy Central Location Flexible Working Hours Professional training Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture Job Bikes What makes ABOUT YOU special
in der Buchhaltung: Sie haben bereits einige Jahre im Bereich Finanzen gearbeitetMS Office-Skills: Besonders in Excel fühlen Sie sich zuhauseStrukturierte & lösungsorientierte Arbeitsweise: Sie sind eigenständig
and creative problem-solving mindset Excellent communication skills that are fluent in written and spoken English Good MS Office and especially Excel skills Nice to have Experience in IT-projects or IT
way Proactive, hands-on and creative problem-solving mindset Excellent communication skills that are fluent in written and spoken English Good MS Office and especially Excel skills Nice to have
supplier and subcontractor in cooperation with sourcing Drafting of notices of liability, claims and settlement agreements, in cooperation with the service regions and service back-office team as well as
knowledge in MS-Office (Excel, PowerPoint) have first experience working with SAP (is a plus) have structured and goal-oriented work style and interest in complex challenges and tasks with different
supplier and subcontractor in cooperation with sourcing Drafting of notices of liability, claims and settlement agreements, in cooperation with the service regions and service back-office team as well as our
-Office (Excel, PowerPoint) have first experience working with SAP (is a plus) have structured and goal-oriented work style and interest in complex challenges and tasks with different stakeholde are fluent
und reibungslosen Ablauf des Backoffice (Bearbeitung der Ein-/Ausgangspost, interner und externer Schriftverkehr, Terminkoordination) sowie Datenpflege in CRM-Programmen ("argo.web" / Office Finder
Kommunikationsfähigkeiten Sicherer Umgang mit Microsoft Office Tools Gute Kenntnisse der englischen Sprache sind von Vorteil Unser Angebot Internationales Arbeitsumfeld Ein attraktives Gehalt Betriebliche
, Kabinenelektrik aus der Luft- und Raumfahrttechnik oder der Automotive mit Sie bringen vorzugsweise Erfahrung von AIRBUS oder der Premium AEROTEC mit Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch
, Kabinenelektrik aus der Luft- und Raumfahrttechnik oder der Automotive mit Sie bringen vorzugsweise Erfahrung von AIRBUS oder der Premium AEROTEC mit Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch
im Bereich der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse
der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch Grundkenntnisse
der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch Grundkenntnisse
der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen MS-Office Grundkenntnisse Sie haben Englisch Grundkenntnisse
der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch Grundkenntnisse
der Ausrüstungsmechanik oder erhalten eine Qualifizierung zum Ausrüstungselektriker (www.agilios-akademie.de) (www.strukturmechaniker.de) Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch Grundkenntnisse
, Kabinenelektrik aus der Luft- und Raumfahrttechnik oder der Automotive mit Sie bringen vorzugsweise Erfahrung von AIRBUS oder der Premium AEROTEC mit Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch
, Kabinenelektrik aus der Luft- und Raumfahrttechnik oder der Automotive mit Sie bringen vorzugsweise Erfahrung von AIRBUS oder der Premium AEROTEC mit Sie besitzen gute MS-Office Kenntnisse Sie haben Englisch
-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take
knowledge of MS Office Very good written and spoken English skills, fluent German skills High degree of initiative, assertiveness and sense of responsibility Strong analytical skills and a structured
skills Solid MS Office Knowledge, enhanced skills in MS Excel Excellent conceptional and analytical skills with an affinity to statistical methods Very good communication skills and strong ability to
Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU We take responsibility for
Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for
to align final cost to be delivered to the Global Tender Office an PM Reviewing contractual terms and conditions and tender documentation to identify specific requirements and red flags Ensuring that
to be delivered to the Global Tender Office an PM Reviewing contractual terms and conditions and tender documentation to identify specific requirements and red flags Ensuring that all documents are
der Entwicklungszusammenarbeit Hohe Wertschätzung gegenüber verschiedener Kulturen Verhandlungssichere Deutschkenntnisse Fundierte Kenntnisse in MS Office Programmen Ihre Aufgaben: Betreuung des Förderkreises und Beratung