, Safety and Environmental regulations Fluent in English Ability to travel to support other sites in Germany Driving license Good knowledge in MS-Office Experience in wind industry desired What we offer
oder eine Mentorin und zeigt dir die Hays-Welt Flexibilität: Neben einer flexiblen Arbeitszeit und der Möglichkeit, remote zu arbeiten, erwarten dich moderne und zentral gelegene Offices Weiterentwicklung: Wir bieten
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
communication skills in both English and German A highly motivated team and an open way of communication Hays helps you gain a foothold in innovative companies Possibilities to work in a home office Possibility
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
from flexible hours, home office options, generous holidays, and comprehensive insurance. Work in a modern, inspiring environment located in Zürich. Ihr Kontakt Ansprechpartner Dominic Yves Peter
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
in der Anwendung von Atoss Idealerweise Erfahrung in HR-Prozessen sowie sicherer Umgang mit MS Office, Outlook und TeamsZuverlässigkeit, Teamfähigkeit, Eigenmotivation sowie LernbereitschaftVerhandlungssichere
customer service skills Join us and become part of an inspired team in an international house of brands, focused on the mountain and performance sports industry. We offer: Flexible Office Time Extended
organisation is considered advantageous Ability to interpret data in a consistent and efficient manner and articulate relevant information to senior management Microsoft office proficient and Primavera P6
/decomisioning as System Owner and supporting our shipment desk as Sample Management Officer Well-developed planning, organizational, problem solving and interpersonal skills Good communication skills with a
mit Schwerpunkt Marketing oder Kommunikation oder eine vergleichbare Ausbildung Praxis- bzw. Berufserfahrung im Bereich Öffentlichkeitsarbeit/Marketing erwünscht Fundierte Kenntnisse im Umgang mit MS-Office
Weiterempfehlung an einen Freund oder Bekannten Es besteht die Möglichkeit auf Arbeit im Home-Office Ihre Aufgaben Überprüfung der Herstelldokumentation auf GMP-Vorgaben zur termingerechten betriebsinternen Freigabe
im Bereich der Koordinatenmesstechnik wünschenswert Gute MS-Office- und SAP Kenntnisse Sehr gutes räumliches Vorstellungsvermögen Selbstständige, ziel- und problemlösungsorientierte Arbeitsweise
: Flexible Office Time Extended Parental Leave and Company Kindergarten (in Bolzano HQ) Thrilling company activities, free Climbing Hall in Bolzano HQ Company Canteen with fresh and seasonally prepared food A
Therapy or Oligonucleotides desirable Advanced knowledge of software and computer tools such as Office package, chromatography data-evaluation software (e.g. Chromeleon) Independent and self-motivated
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
exposure and having seen through at least one complete development lifecycle for automotive application Great office location Work with an international crew 30 holiday days Ihr Kontakt Ansprechpartner Julia
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
Proven experience and proficiency in Microsoft Office suite: Outlook, Word, Excel and PowerPoint Experience in quarterly and yearly budgeting, reconciliations and audit processes (desirable) Experience of
suitable positions and projects. Mein Arbeitgeber Sagitta Family Office You will be expected to stay up to date with local and national building codes and regulations, ensuring that all designs meet the
, programming or software development skills are a plus Fluent in English, German is a plus. Experience with Microsoft office suite Can-do attitude / High degree of flexibility and working in a dynamic and
Laundering Officer) bei SCAYLE Payments stehst du an vorderster Front und bekämpfst gemeinsam mit unserem Anti-Money Laundering Officer Wirtschaftskriminalität mit modernsten Strategien und unermüdlichem
, Manager Geschäftsentwicklung, Unternehmensberater, Vertriebler, Controlling Specialist (m/w/d) Pharma in Vollzeit! Referenznummer: AK2024-801 *** Home-Office möglich *** Ihre Tätigkeiten
Best Large Service Desk. - We support internal colleagues with different levels of IT Support within Deutsche Post DHL global logistics group. Here you will become part of DPDHL with offices in over
Large Service Desk. - We support internal colleagues with different levels of IT Support within Deutsche Post DHL global logistics group. Here you will become part of DPDHL with offices in over 220
Service Desk. - We support internal colleagues with different levels of IT Support within Deutsche Post DHL global logistics group. Here you will become part of DPDHL with offices in over 220 countries
paceProven experience and proficiency in Microsoft Office suite: Outlook, Word, Excel and PowerPointExperience in quarterly and yearly budgeting, reconciliations and audit processes (desirable)Experience of
least one complete development lifecycle for automotive application Great office locationWork with an international crew30 holiday days Ihr Kontakt Ansprechpartner Julia Katharina Buckenmaier
skills are a plusFluent in English, German is a plus.Experience with Microsoft office suiteCan-do attitude / High degree of flexibility and working in a dynamic and growing company A team of over 50 people
suitable positions and projects. Mein Arbeitgeber Sagitta Family Office You will be expected to stay up to date with local and national building codes and regulations, ensuring that all designs meet the
oder eine Mentorin und zeigt dir die Hays-Welt Flexibilität: Neben einer flexiblen Arbeitszeit und der Möglichkeit, remote zu arbeiten, erwarten dich moderne und zentral gelegene Offices Weiterentwicklung: Wir bieten
engineering. Familiarity with quality and health and safety standards Good knowledge of MS Office Experience with SAP beneficial Familiarity with construction/ project management software Outstanding
considered advantageousAbility to interpret data in a consistent and efficient manner and articulate relevant information to senior managementMicrosoft office proficient and Primavera P6 proficientProficiency
experience in the area of purchasing In-depth knowledge of both SAP and MS Office Experience in working and networking with Stakeholders Responsible and independent workerYou use your initiative, are
können Sie Ihre Arbeit zeitlich und räumlich flexibel gestalten (während der Einarbeitung mind. 60% Präsenz im Office/bei externen Terminen, anschließend mind. 50%) Gute Gründe ins Büro zu kommen: Tolle Kolleginnen
of science and technology Working cost-conscious, effective, and autonomousGood written and oral communication skills in German and English languageGood knowledge of Windows and Office programs
advantageous. Ability to work in office, laboratory and field environments.Occasionally travel to testing sites, client locations.Be able to relocate close to our Facility in Odense.Ability to acquire Security
hours, home office options, generous holidays, and comprehensive insurance.Work in a modern, inspiring environment located in Zürich. Ihr Kontakt Ansprechpartner Dominic Yves Peter Referenznummer
in German or English for our offices in Frankfurt am Main, Hamburg, Berlin, Düsseldorf, Munich and Stuttgart. WHAT TO EXPECT: As a member of a specialist team, you will work in the risk management and/ or