25hours Hotel Frankfurt the Goldman sucht in eine/n Assistant Front Office Manager (m/w/d) (ID-Nummer: 11690886)
Allen Overy Shearman Sterling LLP sucht in eine/n Office Operations Assistant (m/w/d) für den Empfangsbereich (ID-Nummer: 11818230)
d-fine GmbH sucht in eine/n Office Assistant / Empfangsmitarbeiter (m/w/d) (ID-Nummer: 11765897)
related tasks Your qualifications: At least 2 years administrative experience Commercial apprenticeship or similar degree Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of
years secretarial experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to take initiative, prioritise and flexibly switch
Bonuszahlung Fahrkostenübernahme Jährliches Mitarbeiter Events mit kompletter Kostenübernahme (Flug, Hotel etc.) Ein Tag Home-Office in der Woche, Ausstattung mit einem Firmenhandy und Firmenlaptop Ihre Aufgaben
Kommunikations-Skills in deutscher Sprache Kaufmännisches Denken und Handeln Geschulter und serviceorientierter Umgang mit Kunden auf allen Kommunikationsebenen Sehr gute EDV-Anwenderkenntnisse in MS-Office
General secretarial tasks Your qualifications: 2 years administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to
Meeting Assistant Secretarial Support (m/w/f) Responsibilities: Schedule meetings with internals and interviews/negotiation meetings with bidders in coordination with the relevant Contract Officer
Office Programmen, inklusive MS Teams Sehr gute Deutsch- und gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift mit hervorragendem Textverständnis Interesse an technischen Zusammenhängen und Digitalisierung
Stellenbeschreibung Unique Professionals gehört zu den erfolgreichen Spezialisten Europas im Bereich Office. Mit einem breiten Spektrum an kaufmännischen Jobs bieten wir Ihnen eine sichere
Sie über Berufserfahrung als Assistenz (m/w/d) für ein Team oder für Manager, gerne aus dem internationalen Umfeld Sichere MS-Office Anwenderkenntnisse Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse werden vorausgesetzt
mit Geschäftsprozessmodellierung Sehr gute Englisch- und Deutschkenntnisse Gute SAP- und MS Office- Kenntnisse Hohes Maß an Organisationsvermögen, Verantwortungsbereitschaft und Eigeninitiative Selbständiges Arbeiten, Team
mit Geschäftsprozessmodellierung Sehr gute Englisch- und Deutschkenntnisse Gute SAP- und MS Office- Kenntnisse Hohes Maß an Organisationsvermögen, Verantwortungsbereitschaft und Eigeninitiative Selbständiges Arbeiten, Team
training 4 years administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to take initiative, prioritise and flexibly
relevant subject training 4 years administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to take initiative
qualifications: At least 2 years administrative experience Commercial apprenticeship or similar degree Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and
/vocational qualification or formal qualification in business studies, recruitment or another relevant subject training Administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite
/vocational qualification or formal qualification in business studies, recruitment or another relevant subject training Administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite
qualifications: At least 2 years administrative experience Commercial apprenticeship or similar degree Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken
4 years administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to take initiative, prioritise and flexibly
relevant subject training 4 years administrative experience Computer knowledge and familiarity with the MS Office suite Advanced level of English, both written and spoken Ability to take initiative
/d) Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift werden aufgrund der Internationalität vorausgesetzt Sicherer Umgang mit Outlook und dem MS-Office Paket, insbesondere in MS-Word
Stellenbeschreibung Unique Professionals gehört zu den erfolgreichen Spezialisten Europas im Bereich Office. Mit einem breiten Spektrum an kaufmännischen Jobs bieten wir Ihnen eine sichere
mit dem Schwerpunkt Supply Chain Management oder Praktika im Projektmanagement ist wünschenswert Erste Erfahrungen mit Geschäftsprozessmodellierung Sehr gute Englisch- und Deutschkenntnisse Gute SAP- und MS Office
plus. A solid understanding of the standard Microsoft Office applications A friendly and professional attitude The ability to work efficiently under stress The advantages: An open, friendly, and
Office package (Word, Excel, PowerPoint and Outlook) and enjoy familiarizing yourself with new in-house programs. In addition to your technical expertise, you possess exceptional organizational talent and
manner in an international company. Ideally, you have previous training/experience with an Application Tracking System. You have experience and are up-to-date in dealing with the MS Office package (Word
Position von VorteilSicherer Umgang mit MS Office und SAP-KenntnisseSehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und SchriftOrganisationstalentKommunikationsstärke und TeamgeistGerne gesehen: Erfahrung
as Experienced Clinical Trials Assistant (m/w/d) in full-time and work in a combination of office and home-office in the Hamburg or Düsseldorf area. RESPONSIBILITIES Assist Clinical Research
communication skills You strive for excellence in what you do and share ideas for improvement You are proficient with Microsoft office and have an interest in technology You are adaptable to work to
und AbonnementsFühren und Verwalten von Lieferantenbeziehungen, rund um Lebensmittel- und Getränkelieferungen, Büromaterial, Arbeitskleidung in Zusammenarbeit mit dem zentralen Office ManagementAusbildung
sammeln können Du hast einen sicheren Umgang mit allen MS-Office-Anwendungen Die interne und externe Korrespondenz in deutscher und englischer Sprache kannst Du sicher führen Bewerbung und Rückfragen